november 30th - fredag.

jobbiga fredag. på matten kom syon och pratade om individuella val och så. dom ska in om två veckor, liksom. jag får typ panikångest. jag vet att jag vill läsa spanska 4 och 5. sen vill jag egentligen läsa foto A, men det tror jag inte går. och så vill jag gärna läsa ryska också. fatta vad coolt!
sen hade vi lite svenska och lite engelska. vi kollade på om en pojke på engelskan. fast skivan laggade och hängde sig hela tiden.

sen gick jag och gymmade. asså, det är så jäkla pinsamt. en kille där, han går TE-tvåan. jag har sett honom  i skolan, och han känner nog igen mig med. just därför, PIIINSAMT. han är värsta snygg. dock finns han inte i skolkatalogen. surt, men jag ser honom ju nästan varje gympass.
sen träning och så, och nu är jag här. snackade just med jockebajs på msn. han är sjuk igen. han är fan jämt det. men jag dör om han inte hänger med nästa helg. det lär ju han också göra, iofs.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0