november 25th - söndag.

igår var det bäst på länge. jag och jozy åkte in till huskvarna. där så stod vbi i kö och så och sen kom malin och ellen och efter ett tag så började konserten. först ut var adventure kid. han var rätt okej. efter honom var det lite paus och sen kom kristian anttila. han är sjukt bra. och söt med. dock var hans kompanjon ännu snyggare. jag höll på att dö. strax efter kristian så gick timo räisänen på scenen. gah, jag älskar honom. han är kung. "och tillsist, personen som en dag kommer att rädda världen: TIMO RÄISÄNEN!"

idag drog jag in till jkpg för att kolla på SM. det var kuligt. jag och carl satt och garvade massa. jag fick några autografer och så fick jag värsta bilden på stefan nystrand. man, är han good-looking?! jag tror nog att det gick bra för många av simmarna med. det var rätt många svenska rekord som krossades iaf. bra.


Stefan Nystrand

imon är det skola igen. ouch.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0