november 21st - onsdag.

jäpp, onsdag. och den tjugoförsta dessutom. då borde jag nog skriva att det bara är en månad kvar till lovet, är det inte gött, så säg.
nej, men det var iaf träning idag. den var cool. sen fuck-naturkunskap. asså, jag KOMMER få IG. sen hade vi hål och vi satt och spelade dataspel. lamt. nötarna. lite lunch och sen mattepatte och lite historiaredovisning. jag typ kissade på mig av nervositet. sen hade jag utvecklingssamtal. segboll. och sen spanska. faktiskt roligaste på länge. vi blev uppdelade två och två för att göra nån dialog. jag kom med starck. han blev typ överlycklig. killarna slogs typ om att få vara med mig, it feels really touching. vi hade rätt kul och pratade typ massa. han är skön.

nej, nu ska jag strax dra ner till stan för att gå på bio. jag ska försöka hinna in på bokia också. måste nöta HP, nu juhe!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0