november 20th - tisdag.

cpdålig dag idag. hur kul kan det bli att ha två och en halv timmes naturkunskap på eftermiddagen? och sen efter att jag hade cyklat hem i målvind, snålblåst och iskallt duggregn så öppnar jag brevlådan och där ligger skolkatalogen. och jag såg mongo ut. vad oväntat. men det sämsta var att inte alla klasser var med. jag menar, nv-trean stod inte ens med i innehållsförteckningen. så jäkla dåligt! men jag har faktiskt varit duktig och skrivit en hel del på miljösaken. fastän datorn har laggat sönder och jag har varit tvungen att göra en norsk reset tre gånger. alltså, du klipper av strömmen.

dagens eeh?-överraskning.
efter matten. alla gick och pratade om hur mycket dom hade gjort på miljösaken.
marjan: (till annie) "hur mycket har du gjort i helgen?"
annie: "inget... hur mycket har du gjort?"
m: "ja, jag har skrivit typ halva diskussionen, inledning och metod och massor på avhandlingen. alltså, jag satt på msn hela dagen igår och väntade på att du skulle logga in. vid halv tolv så tänkte jag att du inte kommer komma in, så jag sket i det och loggade ut."
HAHA, det känns som att vi har underskattat marjans kapacitet, här nu va! HAHA

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0