november 1st.

torsdag. och faktiskt bra dag för att vara en torsdag. det är ju lov, bland annat.
men hursomhelst. i lördags blev det upp tidigt och åka till skavsta och sedan flyga därifrån till bratislava, slovakien. sen buss till wien och sen typ sova. söndagen tillbringade vi på olika sightseeingbussar runt wien. trevligt. kassare väder får man dock leta efter. måndag och tisdag spenderades med shopping. och onsdagen blev buss till bratislava och sen vänta på flygplatsen i typ fem timmar och göra ingenting och sen flyga hem och tillsist åka bil hem till det vita huset.

shopping blev det mycket av som sagt.
- linne i turkost och vitt och så, ESPRIT.
- levi's-jeans.
- t-shirt från ZARA.
- lila linne, nån cool affär som hette TALLY WEGEJL, eller nåt.

och även imon blir det shoppa av. fast då i göteborg och med jozyälsko. massa bra.
ikväll är det återträff med spaniengänget ute i sandsjöfors hos lollan och frida. och melan sa nyss att hon också skulle med! kan det bli bättre? jo, om några sponsorer ville sponsra mig i simningen så skulle det vara perfa. jag ägnade en timme åt att cykla runt på tre ställen men inte en enda jäkel som jag skulle snacka med var där. hmpf. dubbelhmpf.
nu ska jag sminka mig lite tills ikväll.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0