november 19th - studiedag.

hemska dag. sov sådär lagom länge. hade värsta skumma drömmen. jag drömde att jag hade fått skolkatalogen, och så drömde jag att jag drömde det. sen var jag bombis på att den hade kommit, skolkatalogen, alltså. men icke. vad sur jag blev då.
sen satt jag lite vid datorn och försökte skriva på miljösaken, men det var så tråkigt. lyckades dock få ner några rader. bra där. sen blev det lite frulle och film och lite oc. sen var det dags att åka och träna. puckoimse har käkat upp mina strykapapper så jag vet inte hur mycket jag ska köra, så den träningen var också lam. men sen hade vi conny och vi körde massa tänkasaker. vi körde typ vänstervarv och helt skumma medleyvändningar. sen så skovlade vi på korvarna och jocke och viktor och alla andra dissade mig. buääh. jocke är fasen skum. synd att han inte var med i helgen, då skulle det varit så mycket roligare.

/f.


PS. detta var mitt hundrade blogginlägg. var bara tvungen att skriva det liksom. :D DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0