november 18th - söndag.

så, hemma från snövit slash slottet, äntligen.
igår eftermiddags började det. efter att vi hade packat upp och spelat pingis och käkat korv så gick vi till simhallen. men det blev ingen vattenträning, utan ett långt lek och skoj och pingispass i lilla sporthallen. sen gick vi tillbaka till slottet och spelade pingis.
lagom till vi skulle gå och lägga oss var det bastutemperatur i salen där vi skulle sova. så viktor öppnade fönstret. men han stängde det aldrig. inte förräns halv 7. och vi gick upp vid halv 8. när jag var uppe och kissade vid tre så var det svinkallt. jag tog på mig värsta hooden, och ändå frös jag liksom. stackars viktor som låg under fönstret. dock hans fel att han inte hade stängt fönstret tidigare :P
frukost och sen simhallen och lite insim. sen blev det åttahundra för hela slanten. sånt uppskattas. pers uppskattas också. 11.03, nuvarande pers. wihoo!
lunch och bajs och simhallen och funkis för de små. sen fick jag även chansen på 50br för att fixa JDM-kvalet. men icke. toobad. jag var tvungen att vara under 38.5 men jag hade typ 40.12. värsta kass, juhe.
näe, nu känner jag att jag är värd lite godis och en riktig sovmorgon. tur för mig att jag har studiedag imorgon dåe :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0