november 17th - natt.

kom nyss hem från mulle och dom typ. värsta trött. fast vi hade rätt roligt. jag, melan, honey, martin, kim, kim, mulle, carl, lisa och mattias. och kim flickvän linda. vi spelade poker och käkade tacos och kim, mulle och mattias drack utav bara fan. jag drack typ en halv cider och typ två glas cola. så jag är inte full, believe me. ska vi snacka full så ska vi ta mattias, han började vingla typ när jag kom, och jag kom en timme senare än de andra. hursomhelst, martin vann överlägset pokern, jag kom typ fyra. bläe.

igår var jag och tränade och så med. inget att nämna.

veckans klockrenaste:
på engelskan i torsdags (igår.)
jag vet inte vad vi pratade om, men så sa honey nåt om att albin skulle mörda henne.
honey: "jaa, och hur skulle du förklara det för din mamma, att du har mördat någon?"
albin: "jag skulle ta dina kläder!"
h: "jaha? så du är en sån som klär ut dig i kvinnokläder ismyg!"
steven som sitter ijämte börjar asgarva och ramlar nästan av stolen. HAHA

imon är det snövit. ouch.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0