november 14th - onsdag.

träning imorse. det funkade. sen kom vi till skolan och har naturkunskap. asså, jag kan inte nog uttrycka mig om hur mycket jag hatar det ämnet. aaarghh. håltimma i bibblan. matte. vi fick veta resultaten på provet. jag hade mvg, hur fasiken lyckades jag med det? jag hade till och med rätt på sista. och den var ju skitasvår! maha, det var nog inte så många som hade det. sen hade vi historia och jag hade mvg på det provet med. helt fantastisk, juhe. och sen tillsist spanska. den var rätt seg. jag menar, hur kul är det att sitta och läsa samma text hundra gånger?

nej, nu MÅSTE jag seriösa mig och börja lite på naturkunskapen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0