november 13th - tisdag.

matteprov idag. svårt som attan. fast jag var dock inte den enda som tyckte det, thank god. annars framstår jag ju som en komplett idiot. jag och fogel och albin satt kvar sist av alla. jag vände mig om och delade sudd med fogel. vi satt båda och jobbade ihjäl oss på sista uppgiften:

lös ekvationen.
7^(5x+1)-7^(5x) = 294

efter att ha testat mig fram i hundra år så fick jag fram att x=0,4. fast jag kunde verkligen inte räkna fram det. men jag kom fram till att x var tvunget att vara mindre än 1, annars funkade det inte. brr, hemska matteprov. sen hade vi lite lunch och sen miljöarbetet i två timmar. jag och malin har åtminstone börjat liiite.

gosh, imon är det träning och så med. och långhål och redovisning på historian. ouch. det här med muntliga saker är inte riktigt min grej, om det inte kommer direkt från min hjärna, då babblar jag mer än gärna (hjärna :P). och så har jag tre miljarder spanskaglosor och annan bajs på spanskan tills imon. får fixa det på hålet. och jag får antagligen hjälpa fogel med dem med.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0