november 12th - måndag.

herregud, vilken dag. historiabajs på mornen, med en alltid lika pratsam steven som vek näbbar och flax-svalor. matte. jag kommer kugga provet imon. sen hade vi bad på gympan. det var klent. och alla tyckte det verkligen var skitjobbigt. fast jag måste säga att jag blev lite impad av fogel. lite. sen var vi tvungna att skynda oss tillbaks och käka och sen var det spanska. päsigt, men vi fick värsta läxan till onsdag. och vi som har redovisning då, och jag har inte ens skrivit klart mitt manus :/

sen gick jag och tränade och pluggade. simingen var inte så jobbig, men vi körde 1000 spec-ben och sen massa spec-arm så jag var lite död. sen skulle jag varit tvungnen att gå hem, för pappa var nånstans och mamma är i sthlm. men jag lyckades fixa skjuts med imse och dom, så jag kom hem för nån timma sen. jag borde plugga nu istället för att sitta här och päsa och käka apelsinkrokantchoklad.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0