november 11th - slut.

hemma, och jag är död.
400fr i morse gick käpprätt åt hell. jag tokdog och kom i mål på 5.18 typ. illa. lunchen var massa god, på dragon, igen. sen åkte vi tillbaka och typ vilade. sen var det 100br för mig. 1.29.60 med två mikroskopiska kickar i starten som tack och lov funkisarna inte såg. bra. sen var jag massa nervös. 400med. det får en egen mening, till och med. det är fruktan. dock gick det jättebra, fast jag dog efter 75 fj. bröstsimmet var tydligen skitabra fast rygget som vanligt var katastrof. men det är smällar man får ta. kort sagt, bästa tävlingen på länge.

dagens hmm?:
imse: "sova är överskattad."

dagens sötaste:
jag sitter och taggar inför 100br. nellie kommer och börjar prata med mig.
nellie: "det var längesen jag såg storannie. jag har inte sett henne sen falkenberg."
jag: "näe, hon har nog slutat. hon tycker kanske inte att det är så roligt längre."
n: "jaha... då kanske hon är med kompisar istället. eller, eller hon kanske cyklar. till kompisarna."
jag börjar fnissa och håller med. nellie är så sjukt söt. hon är bara typ fyra, men är så jäkla rolig. och hon är ju en myrlander så vi vet ju hur hon kommer bli sen :P

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0