december 9th - söndag.

trevlig helg. jag kom hem för nån timme sen. från västervik. tävling. det gick massa bra och jag kom hem med två brons och X antal fjärdeplaceringar. massa pers dessutom. göttas.

helgen började igår vid sex-tiden. åka minibuss och simma in och första grenen är 100br och jag persar och får medalj. sen 400 med. helt okej och jag typ dog. lite lunch på det och kajsibäst hade tagit med sig dvd-filmer så vi satt och kollade på 40 days and 40 nights. riktigt bra och rolig film. ett + för att josh harnett är så snygg.
sen lite insim igen och sen 200med. typ okej. sen 50 br. 40.47. BAJStid. jag pallar inte jaga JDM-kval forever. och nu finns det inga fler chanser. B-A-J-S. sen vart det 100 fr och det blev lite pers på det med. men jag är för feg. bajs.
sen var det lite käk och mer film och tv och vid tio kom imse och sen var det godnatt. fast det var några som snarkade så så himla mycket sömn blev det ju inte.

väckning imorse. och det var som vanligt jättekallt i rummet. jag är konstig när jag sover borta. lite frukost och vi satt och halvsov och kollade på först nån mix mellan barbapappa och teletubbies och sedan lazytown och sist pokemon. asså, jag trodde inte att de visade pokemon längre. hm? det kan ju seriöst inte vara någon som kollar på det, right?
sen vart det insim och 400fr första grenen. satans dålig tid. återigen så är jag för feg. jag vågar inte riktigt öppna ordentligt. efter det gick jag och surade ett tag och sen taggade jag max till 50 fr. dök i och körde max max max och kom imål på 32.03. supergött. när jag sen gick och pratade med imse så sa han att jag aspirerade på en plats i JDM-laget. liksom, jag måste ju för fan få vara med. jag slår ju alla utom alice. och möjligtvis annie. och jag tror inte matilda var under 33 nu ihelgen. jag vet ju inte hur det har gått för dem. sen så var det bara 100fjärs för mig kvar. jag dog, men persade, som väntat, med 7 sek. det funkar la, men nu är jag dödensdöd. sen åt vi lite och sen åkte vi hem. thank god att helgen är över och klockan inte mer än halv fem. och nästa helg blir det sponsorsim. ouch. en OCH en halv timme. sen är jag död.

kolla results på octoopen och bilder från avbadet igårkväll på bdb.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0