december 7th - fredag + underbaraste dagen.

gårdagen var underbaraste på längelänge. på typ ett och ett halvt år.
skolan var typ okej. sen hem och duscha och fixa sig och sen dra till stationen och ta tåget in till jkpg med jennifer, jozy och honey. efter att vi har villat bort oss lite i stan hittar vi idrottshuset och det har redan massa andra också gjort. så vi ställer oss i kön, och efter ett tag är det insläpp. vi köper t-shirts och sen går vi och snackar med emma och står vid hennes kompisar och så. hennes kompisar var lite smått skumma. typ thelander. han ville prova min systemis, jag tror de var lite avundsjuka. fast alla sa att han var full, så jag vet inte. fast han är ju rätt snygg, så han fick testa och ta några kort...
sen så kom förbandet. abalone dots. dom var la okej. typ folkmusik.
efter att scenen hade visat en lång väg, så att alla nästan var åksjuka så kom lasse äääääntligen in på scenen. och alla jublade och det var fantastiskt underbart. han spelade nästan alla låtar från nya skivan och några gamla godingar och avslutade med kom änglar, bra där. det var sjukt varmt och arrangörerna bjöd på noll vatten så under sista låten så svimmade typ jennifer, så vi var tvungna att gå iväg lite. jag förstår henne, jag höll också på att dö av vätskebrist. äh, fan, jag menar inte förstå, but you get my point.
sen gick vi ut och väntade på min pap som skulle hämta oss. vi satt och diskuterade låtar och så. brabra.
väl hemma så var klockan typ tolv. ouch.

idag hade jag matteprov först på morgonen. och jag hade inte pluggat nästan något, så gissa hur det gick! sen fick vi lite lunch och så. sen bajstrist svenska och sen engelska och film. det är fan tredje lektionen vi kollar på samma film nu. conny är seg.
sen skulle jag cykla hem. det gjorde verkligen min dag. det regnade som fan ute. se bild hur jag såg ut när jag kom hem.

lite käk och sen päspäs-träning. tävling imon. samling 06:15. godnatt typ nu då. fast jag måste kolla på idol-finalen. heja amanda!

/f.



Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0