december 5th - onsdag.

onsdag. träning i morse, som vanligt. inte jobbigt, bara sist när vi körde 20 start 10. jag klarade 15, sen så vippade mina glasögon och fylldes med vatten, så sket jag i att köra fler. fast jag hade orkat. skolan var bajs. naturkunskap. sen hål och jag och fogel satt och pluggade spanska och så. matten var bajs. historian var kort och sen lite klassråd på det. sen tagga spanskaprov och det gick nog finemang, det kändes iaf så. fick bara hjärnsläpp på två ord. fast jag tvivlar på att resten av klassen tyckte det var lätt, jag kände att bacha och lind satt och kollade och säkert skrev av mig med. men det är la bara att njuta av uppmärksamheten, right? det är ju tur att dom tycker om mig för min hjärna och inte för att jag är snäll, underbart!
sen cyklade jag hem i regnet. nu sitter jag och babblar med jennifer på msn, och så. och imorgon smäller det! gash, vad jag har längtat, jag kommer ju typ inte kunna sova och eller överleva skolan imon! kärlek <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0