december 4th - tisdag.

tisdag vare ja.
min buss som jag brukar åka med till skolan går vid nio. jag börjar dock inte förräns fem i tio. men jag skulle precis gå till bussen då mamma säger att hon kan köra mig. smart. så jag stannar hemma en timme till och pluggar och läser. soft morgon. sen i skolan är det matte och skit. lite lunch på det och sen är det time för naturkunskapsredovisning. och självklart får biffen börja, alltså jag och malin. malin var bra, men jag sög, som väntat. resterande grupper redovisar också, och de flesta är riktigt bra. jag är lite avis, sådär. sen får vi sluta, typ en timme tidigare. det är göttans.
och imon har jag då spanskaprov, som jag har övat noll till. men det borde gå bra ändå, hur svårt kan det vara liksom?

/f.


PS. jag tror att jag kan ha fått en beundrare. DS.

PS2. bara två dagar kvar! i övermorgon!! <3<3 DS2.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0