december 3rd - måndag.

jobba sig-dag.
palla historia först på mornen. speciellt när darko snackar em-kval i fotboll med läraren hela lektionen. lite stress och sen lite matte. sen massa redskap på gympan. jag suger verkligen stenhårt. dock inte på herrbarr (heter det så?!) och eller ringar. jag är ju hyfsat stark i armarna. honey påstod att jag är stark i benen, men det är ju bara en bit på två decimeter där jag är jättestark. i bröstsimsbentaget. sen lite spanska, prov på ons, och sen gym. sen plugga lite naturkunskap och nöta hp i simhallen. vattenträningen var päsig. vi körde massa lagkapp och tärningen och spurt i slutet. jag hade 39.48 på 50fj. superduper kasst. mina vändningar blir cp-dåliga om jag inte andas precis innan. får lära mig att fixa det. det tar typ 2 sec i vändningen.

nu ska jag gå och sova, typ. vi har ju nk-redovisning imon. snacka om att jag kommer suga.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0