december 31st - årskrönika.

japp, då var det dags för fenomenas årliga årskrönika. så. vad har hänt i år?

årets bästa utlandsresa: spanien.
årets asgarv: falkenbergsveckan med honey och slay radio.
årets sommarplåga: markoolio - ingen sommar utan reggae.
årets bästa tid: allting med joz och honey.
årets mest oväntade: jockebajs har flickvän.
årets mest efterlängtade: martin och melan. jag har väntat i tre år på det här!
årets mysigaste: västervik med 9c.
årets längsta: en och en halv timmes sponsorsim.
årets nystart: gymnasiet.
årets klass: 9c.
årets prov: intagningarna till IB.
årets "jag-har-fortfarande-inte-riktigt-kommit-över-mitt-val": nv hellre än ib.
årets enformigaste: sommarjobbet på kyrkogården.
årets jobbigaste: ture.
årets konsert: winnerbäck i jkpg.
årets bästa killhittarställe: gymmet, alltime.
årets fordon: elbilen.
årets muta: hårsprej.
årets mest saknade: melan.
årets bästa nyfunna vän: malin.
årets vän (förutom joz): alice.
årets misslyckande: inget JDM-kval.
årets slogan: "inget är fetare än naturvetare!"
årets slutbetyg: 89 av 100. det kan fortfarande bli lite bättre!

0-25p: katafuckingstrof!
26-50p: illa.
51-75p: det funkar.
76-80p: massa bra.
81-90p: underbart!
91-99p: superduper!
100p: världsklass, inget slår detta året! 

nästa år blir nog också underbart.
jag menar, jag har ju massa att se fram emot.
- konserter av olika slag, bl a winnerbäck i lkpg.
- kambodja med m&p.
- englandsveckan.
- stockholmsshopping med mam
och massa annat!

näe, nu blir det att fira in nyåret med folket som jag älskar. vi blir skitamånga. jag, joz, honey, mattias, malin, anton, annie och alla andra på festen! :D

GOTT NYTT ÅR!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0