december 2nd - söndag.

första advent. mmm, mys. fast det regnade och jobbade sig, så speciellt mysigt vart det inte.
först så gick jag med m&p på stan lite och spelade bort alla biljetter på chokladhjulet och vann massa. sen gick vi och bytte så vi stod i stånden. jag stod i fiskedammen. det var rätt kul, men kallt som satan om händer och fötter. efter nån timme började folket dö ut så vi sprang runt och shoppade lotter av varandra. dock vann jag inget. jag är sämst på lotteri. min tur är typ noll. lite skumt, för jag har verkligen ingen tur i kärlek heller. hmpf.

ouch, imon är det måndag. hata måndagar. och jag kommer säkerligen komma försent för bussjäveln är ju ALDRIG i tid. bajs. och så blir det värsta cp-jobbiga veckan: redovisning och skit på tisdag, spanskaprov på onsdag, winnerbäck på torsdag och matteprov på fredag. och västervik i helgen. wiie, jag längtar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0