december 29th - lördag.

herregud, jag har inte skrivit på flera dagar. vart är världen påväg?!

i torsdags drog jag och m&p till vetlanda för lite shopping. dock hittade jag bara ett par strumpbyxor som jag ska ha på nyår. men det var ändå rätt trevligt. provade massa fina klänningar, men de satt inte riktigt bra. sen så träffade jag fogel också. jag typ dog. var liksom totalt ofixad och så med.

igår träffade jag joz på elsie's och vi fikade lite och bytte julklapps. sen gick vi lite på stan och sen gick vi på bio. arn. mycket bra. sen åkte vi hem till henne och kollade på oc och käkade glass och försökte spåra snyggingen i TE-tvåan. dock lyckades vi inte.

idag har jag gymmat och typ sovit. jag är lat.

imon blir det träffa älsk och träna lite.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0