december 26th - annandagen.

okej, idag är det då antingen anna-dagen, annandagen eller en annan dag. galenskaparna och after shave is the shit :P
näe, inatt kunde jag inte sova alls. så jag låg och läste till typ två. ändå så var jag inte så trött när jag sen skulle upp och träna vid elva. träningen var päs. jag hade dyk från trean, hopp från femman och djupdyket kvar på guldmagistern, och det var avklarat rätt så smärtfritt. sen så lekte vi lite. vi var då jag, viktor, annie och anna. när det var kanske en halvtimme kvar av träningen blev imse sur och vi fick skovla resten av träningen. blää.

resten av dagen har jag suttit vid tv:n och deppat och kollat oc bara för att när jag vaknade så hade jag fått munsår igen. jävla fucking skit. nu är nyår förstört. så typiskt mig, verkligen. FUCK!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0