december 21st - fredag.

äntligen slutar man skolan. thank god. väldigt oeffektiv och meningslös dag, dock. avslutning vid tio först, sen lite babbel och sen lite lunch. sen satt jag och honey och spelade quake i datasalen tills vi hade lite svenska och sen fick vi sluta. mohahaha.

ikväll blir det film hos anders för hela slanten. göttans. har nästan längtat efter alla för vi inte har träffats på en vecka. haha, jag är sjuk.

dagens asgarv och pekande bakom ryggen:

jag och honey sitter i datasalen. jag har en dator och spelar quake. honey har ingen dator. datorn jämte mig är på och någon är inloggad, men ingen är där. vi frågar killen i jämte om någon har datorn. han säger nej. honey börjar stänga ner allt och ska logga ut när anden (han heter egentligen andreas och är världens jobbigaste och konstigaste) kommer och säger att det är hans dator. så han grejar lite med den och sen går han igen. jag kollar sen på skärmen och då har han gjort en powerpoint-presentation och där står det "Låt bli datorn! Jag menar det!". jag och honey börjar asgarva.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0