december 20th - torsdag.

hemska hemska dag. vaknade typ halv sju av världens jävla nackspärr. går upp och får lite tröst av mam och pap och sen klarar jag inte att gå och lägga mig igen, så jag sitter och kollar på oc i typ en timme, ända tills det är dags att göra sig iordning. skolan var bajs. vi lekte på matten och alla bara rådissade mig och var typ skitelaka. blä. sen hade vi nån timmes hål och alla sitter vid datorn. sen så är det datakunskap, men azita typ glömmer oss, IGEN, men filip äckelbarnet fjäskar och gör så att vi får lektion. fast jag och honey är typ klara med vår presentation så vi sitter och spelar quake3 . sen kollade vi på sämsta filmen på engelskan, vi hade inte ens lärare, så alla drog efter ett tag. the nightmare before christmas var det. kass. sen kom jag hem och slog inte lite julklapps och så har jag varit duktig flicka och skalat potatis till mam, hon skulle göra jansson.
och imon är det julavslutning, thank god. sen så har vi tydligen lektioner efteråt, eller så har vi inte det. jag vet fan inte.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0