december 1st - lördag.

första december idag. mysigt värre. hade det iaf varit om det hade låtit bli att regna precis hela dagen. jag och mam drog ner på stan vid elva för att shoppa lite. vid kom hem för cirkus en halvtimme. och hela fucking dagen har det regnat. illa. men vi handlade rätt mycket och så fikade vi och så. vi köpte en blus att ha ihop, en klänning till mig på kappahl, vinterstövlar till mig, vinterjacka till mig och massa annat. och så fick vi sånna där chokladhjulsbiljetter. vi fick säkert tio stycken. dom får vi spela bort imon.

shit, mamma påminde mig just om att julkalendern börjar snart. hoppas den är bra. sen måste jag plugga också, fixa klart mitt manus till tisdag och naturkunskapsredovisningen.

/f.


PS. kan det inte vara torsdag och nästa helg, typ NUUU?! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0