december 19th - onsdag.

för första gången since, ja, slutet av sommaren har jag inte tränat morgon. rätt gött, faktiskt. men eftersom jag hade prov imorse så var jag ändå tvungen att gå upp och plugga ungefär lika tidigt.  provet gick sådär. jag får ju g i alla fall. sen hade vi hål och jag, steven och fogel satt först och snackade ett tag, sen gick vi och pluggade lite och satt vid datorn. sen gick vi och åt och sen var det matte i två och en halv timme. ingen historia, liksom. så vi kollade på "historien om ett". den var lite skum, men det var ju min humor, så jag vart nöjd. sen hade vi ett lagom hål så vi satt i öppna datasalen. killarna spelade quake3, så jag joinade. jag sög, fast det var faktiskt rätt kul. jag dog typ hela tiden och låg sist på mina minus sju, tills honey kom med in i spelet, då låg hon sist. de andra störde sig på att jag hette fenomena, men vaddå? jag har alltid kallat mig fenomena. typ ända sedan summergames 2005. efterbliven, någon?
sen hade vi päsig spanska. sen ringde jag pappa och fick lite skjuts hem och sen drog jag och gymmade. snyggingen var inte där, jag som hade hoppats så. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0