december 18th - tisdag.

meningslöst, liksom.
matte först. vi körde någon huvudräkningslek och jag var i lag med marjan och filip. vi var typ kassa. sista uppgiften skulle den som var närmast få poäng och då drog vi till med 10 000. och det lönade sig. vi hade tydligen minst fel (rätt svar var typ 67 miljoner eller nåt) så vi fick massa poäng och kom tvåa totalt. så nöjda :P lite pannkisar till lunch och sen naturkunskap. jag och honey satt och nötte nya favvospelet. man är typ en vit kanin som hoppar på bjällror. lite lamt, men snorkul, jag äger :D http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
vi fick också reda på resultatet på rapporten. vi hade mvg och jag och malin vart värsta glada. det gjorde lätt våran dag. sen hade vi värsta hålet för gunilla hade typ glömt bort oss eller nåt, så vi satt och nötte spel och skumtomtar. sen sa gunilla att jag hade vg på rapporten på naturkunskapen. hon bedömde svenskabiten och ann bedömde det naturvetenskapliga. sen hade jag tydligen mvg på min skräcknovell. jag tyckte den var kass, men gunilla vart helt lyrisk. ja, det är inte lätt att vara bäst. hmpf.
sen kom jag hem och satte mig och pluggade och sen satt jag vid datorn och snackade med viktor. han är bra som fan. och så har jag lyckats dra ur honom att han är kär i matilda. så oväntat. det har jag vetat ungefär lika länge som jag har vetat om alice och erik. jag är pro på sånt, sålänge det inte gäller mig själv.

nej, nu ska jag nog plugga lite till. fast jag tror faktiskt att jag kan det nu. bra där, fenomena!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0