december 17th - måndag.

jag dör på måndagar. katastrof, alltid.
första lektionen är som alltid historia, men vi har prov nu med. kan det bli bättre? dessutom gick provet åt helvete, utom på möjligtvis sista frågan. typ ordbajs, eller nåt i den stilen. sen hade vi matte och jag satt typ och sov. på gympan spelade vi volleyboll. roligaste gympalektionen på hela terminen. bra där. jag var i lag med albs och stev. steven är helt cp ibland juhe, fast vi hade roligt ändå. jag är faktiskt inte jättejättekass på volleyboll, och mina servar är fan inte att leka med. jag fick serva typ åtta gånger i rad en gång. sen vare lunch och spansky. bara bra. vi fick tillbaka proven och jenny är ju väldigt bra i matte så hon hade räknat tio poäng fel på honey och elva på mig. bra där, liksom. det bästa var ju också när fogel bara hade vg och jag hade mvg. sen sa fogel att bacha också hade mvg och då började jag asgarva och sa att han satt jämte mig när vi skrev. och då fick bacha alla emot sig. klockrent!

imon är det nog bajs. jag lovar att jag dör om ann slänger upp provet imon istället för på onsdag. tack gode gud för att det inte är träning denna veckan åtminstone.

juste, jag var och gymmade halvoseriöst. hela kroppen bultar sen igår. fast jag gick i princip bara för att få se snyggingen i TE-tvåan. dock var han inte där, så jag blev lite sur. fast jag tror han gymmade i skolan istället. för när vi spelade volleyboll så kom han och några andra ut från gymmet. han kollade på mig. tror jag. hoppas jag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0