december 16th - sponsorsim.

hej jag är död.
sponsorsim en och en halv timme. jag och erik körde på samma bana. det funkade. efter typ en halvtimme var jag död, men sen sista tjugo minuterna blev jag pigg igen och drog om erik (han hade varvat mig en gång.). slutade till sist på 6 och två. erik hade samma fast plus en tjugofemma. sen gick vi och dog. sen var det mys och bad och melan och alla bra hade fackelsim och massa kul. sen löjlade jag och honey oss i rutschebanan. det var skitkul. värsta äcklig är den juhe.

nu är jag hemma. jag är så fucking död. och så MÅSTE jag plugga. jag kommer så lätt få ig.

dagens kommentar:
vi som har simmat en och en halv timma sitter och tar igen oss lite. viktor reser sig.
jag: "var ska du?"
viktor: "jag ska gå och dö."
jag: "I'll be right there with you."

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0