december 15th - lördag.

jkpg för hela slanten idag. det var jag och tre miljarder andra. men det funkade. på tåget in träffade jag carl och lisa. dom skulle också shoppa julklappar. nåväl, i stan gick jag och handlade klappar till mam, pap, mormor och jozy. tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpte här, man vet ju aldrig vilka som läser min blogg... men jag köpte iaf ett halsband och örhängen till mig själv. något måste jag ju ha. sen var jag och fikade själv på johan's. en latte och en pytteliten lussebulle. under tiden satt jag och läste nöjesnytt. jag hittade en annons om nån butik, så jag försökte hitta den. men jag lyckades villa bort mig och hamnade på klostergatan. där fanns det massa kitschiga butiker. dock hittade jag inget att handla, fast jag hade velat. sen åkte jag upp till a6. där var hela södra sverige och handlade. efter att jag hade gått en stund blev jag värsta yr och illamående och så. skitskumt.  mina händer började darra jättemycket, så jag undrar vafan det var som hände. jag var typ påväg att svimma.
sen åkte jag tillbaka till stan. eller försökte. mitt busskort har tydligen blivit avmagnetiserat. det var minsann skumt, för det funkade när jag åkte upp till a6. hmpf. sen passade det så att det gick ett tåg hem, så det tog jag och nu är jag äntligen hemma. mina fötter värker som fan och mina armar likaså med tanke på alla kassar jag har burit. alltså, ni vill inte veta för hur mycket jag har handlat. alldeles för mycket.

nej, nu vill jag ha mat. och det är ju sponsorsim imon. jag kommer vara så död!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Emma

låter som en trevlig dag! =) ha en mysig kväll!

2007-12-15 @ 17:55:18
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0