december 12th - onsdag.

onsdag, bajsdag, som vanligt.
träning imorse. lugnare får man leta efter. typ tio i kom lucian, så vi stannade och kollade. jag, annie och kajs låg uppe på femman, lite mys sådär.
skolan sedan, naturkunskap. lamt. håltimma. vi försökte plugga lite, men steven och fogel satt och babblade. sen gick vi och åt, och efter det hittade jag martin, så vi stod och snackade i typ en halvtimme. han är bra.
sen hadev vi matte. fick tillbaka proven. gick bajsdåligt. hur mycket fel som helst. sen lite päs-historia och sen spanska. jenny hade inte rättat proven, så vi vart lite sura. men asså, om jag inte får mvg, så tar jag fan livet av mig. asså, mvg i spanska steg 3.
sen cyklade jag hem, och det snöade och var svinkallt. nu kommer nog vintern igen. illa, illa.

alltså. är jag den enda som tycker man borde avskaffa julen? bara en onödig högtid. dessutom blir det ju aldrig riktig vinter förräns i mars. julen brukar ju bara slaska bort, ändå. helt onödigt att fira jul, tycker jag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0