första tisdagen i mars.

veckor rullar med aspning, valberedning, fasta och kandidat. nånstans i mitt stilla sinne har jag nog vaskat fastan. fast inte än. över en vecka kvar, så jag försöker väl kämpa på. annars åt jag och mikael middag med pappa och susan och jag fick kameran jag ville ha. nu ska jag äntligen försöka fota lite mer igen. kanske iaf. i söndags träffade jag bengt. vi åt våfflor och pratade konstant i sex timmar. sen bokade vi in en ny dejt om en månad. när vi båda är fett upptagna så...
 
det är ganska mycket nu med just allting. försöka att inte tänka så mycket om mest göra. spenderade hela eftermiddagen med att kriga med latex och sen laga linsgryta. tänker mig att jag ska försöka äta mer vegetariskt, iaf när jag lagar det själv. miljön osv. säkert en liten utvikning frå nopoo också. det är mycket jag ska försöka. försöka vara jävligt duktig, men så går det inte alltid som jag vill och tycker heller. jag längtar satan efter sommaren.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0