bowling.

idag var jag ledig. var och tränade och knåpade ihop lite på personligt brev och sånt. nu sitter jag ensam hemma hos mikael och gör absolut ingenting. vi hade vber-kickoff innan ikväll och var och käkade och bowlade. det var så himla kul! jag minns inte när jag bowlade senast. måste varit nån gång på högstadiet kanske, helt sjukt längesen. kvaliteten var minst sagt varierande på alla. alex var asbra och gjorde massa strikear och helt plötsligt missar han tre slag helt osv. tror att det var charlie som till slut vann. men, hursom var det kul, väldigt bra. så imorgon är det pubrunda. vi får se, jag kanske frågar nordh om de behöver en puff.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0