2014

hej. nytt år, nya möjligheter osv.
thailand var fint, jag klarade miljön, jag har glömt hur det är att supa. fastan har börjat, snart öppnar kl-valet, jag fick en ipad mini av pappa och susan i julklapp. egentligen är jag väl pepp på läsperioden, men inte idag. det känns rätt skit idag, jag vet inte riktigt varför. på torsdag är det ju pubrunda, men jag vet inte om jag vill gå. nä. inte pepp på livet eller på krök.
 
ikväll har jag varit hemma och städat. jag har faktiskt äntligen rensat mitt badrum på alla skitsaker. nu tänker jag fan inte tumma på det längre liksom. bara bra grejer från och med nu! ärligt talat så har ju mitt hår aldrig mått bättre, så det är ju trevligt.
men på riktigt nu, heja den här terminen. så mycket jag kommer ha att göra kommer nog bli rekord!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0