sjukdom.

jag är fan dödssjuk. igår var jag i skolan 8-5 och labbade. började i xp-verkstaden med säkerhetskurs typ. trodde ett tag att jag skulle svimma. åt lunch med mikael i kåris och höll på att ramla ihop när vi gick. sen spenderades eftermiddagen i labbet och vi började på katalysatorn. så himla pepp på kandidat, men jag mår fanimig skitdåligt. på kvällen åkte vi ut till mikaels föräldrar och jag låg och hostade i soffan och fick glass. så det var ju trevligt. sen när vi kom hem till mig och sov låg jag och skakade och svettades hela natten. så himla gött med feber, jag som aldrig annars får såhär hög feber. så hela dagen idag har jag bara legat i sängen, sovit, kollat serier, läst; bara gått upp för att ta ipren eller cocillana. värd dag. jag som verkligen behövde plugga fasta. det är dugga om mindre än två veckor. kan inget. har inte pluggat något alls, inte ens öppnat böckerna. men antar att jag borde försöka fokusera på att bli frisk, det är ju charm på tisdag och onsdag och det ska jag ju vara med på. har VERKLIGEN inte tid att vara såhär sjuk.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0