ska du verkligen skjuta ner månen med den där?

att navid släppte ny skiva idag gjorde mig lycklig. för just känns saker inte så himla bra. jag provade att plugga i kårhuset för första gången. det gick förvånansvärt bra. så jag kanske börjar med det. är så evinnerligt trött på gamla kemihuset. på folket. på snacket. på allt. helgen som var var hemsk. jag orkar inte med det här. så på festu stod jag i restaurangen med daltonz. mottagningen är äntligen över. vi har snart avklarat vårt första uppdrag som valberedning. jag klarade gktn med ett halvt poäng och augusti-csn trillade in idag. det går väl ganska bra. men jag orkar inte. jag orkar bara inte.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0