kf 3.1

tiderna förändras. imorgon börjar terminen. jag börjar trean. typ. fast jag går ju i tvåan (termon) och fyran (försöksplanering) och mina lektioner börjar inte förrän tisdag. det är höst på riktigt nu. vaknade av ösregn och storm ute. sen gick vi och åt brunch på pripps. det här känns så rätt så att jag nästan blir en smula mörkrädd.
imorgon ska jag även hålla i lämplighetsintervju. nu börjar vb-hjulet snurra på riktigt också. jag tror det här kommer bli en bra termin. jag ska försöka mig på mycket morgonträning, eller så mycket jag kan, åtminstone de dagar jag börjar tio! och två veckors mottagning kvar och allt kommer bli så jävla bra.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0