sommaröl.

helgen som gick var fin. sådär bra liksom. efter en tung sista natt på jobbet sov jag och sen blev det träning och sol och chill. och sen gick vi och såg känn ingen sorg. så jävla fin och underbar och bara perfekt. SÅ BRA FILM! och ja, jag lipade som ett litet barn. sen drog vi en sväng till chalmers och drack lite öl. fast jag var ändå trött och gick hem ganska tidigt.
i lördags solade jag massa och bara hade det gött. jag orkade inte gå till gymmet och min träningsvärk var ändå rätt stark så jag gick ut och gick/sprang runt guldheden på eftermiddagen istället. skulle jag INTE gjort. höll på att smälta ihop i en våt fläck på marken. dog lite. kvällen spenderades på stan med bengt och fanny och lite öl. så himla fint och genuint trevligt. när vi satt på king's head förundrades vi över alla som kom fram och försökte ragga på oss tre, samtidigt. ganska knäppt, men lite roligt.
igår sov jag typ bort hela dagen och hann med lite solning. men mest sova. och det konstiga var att jag ändå var trött och natten var tung och tråkig. jävla pizzor. hoppas det blir bättre ikväll. det är så himla varmt ute nu. jag orkar inte riktigt med det. men jag försöker ändå träna, men ska nog kanske försöka göra det senare på kvällen när det svalnat lite. nu vill jag åka till havet. men ingen vill åka med eller kommer på det för sent. så vi får se, jag vill ha sällskap i veckan åtminstone!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0