simning.

helgen har faktiskt varit skön. det är fortfarande svinvarmt, men inte soligt. blev väckt tidigt igår, men somnade om och sov länge. sen åkte vi ut till högsbohöjd och jag fick se mikaels lägenhet och fick mat och sånt. på kvällen hamnade vi på inflyttningsfest på studiegången med massa hävare. jag var inte särskilt bekväm och hade ganska tråkigt. blev bättre när vi anlände till torget och jag tror klockan var närmare fem när jag kom hem. himlans bra kväll ändå. men vem har sagt att det ska vara lätt? det kommer aldrig vara lätt. men jag vill klara det. mer än nåt annat.
idag har jag läst mer fourier. fattar inget av anteckningarna, men egentligen bryr jag mig inte så mycket om teorin ändå. borde verkligen orka ta tag i plugget på riktigt. men idag tittar jag på simningen också. shit. såg herr-finalen på 400fr innan när jag gjorde köttfärssås. alltså. ARMTAGEN! porr nästan. så himla fint simmat! lugnt, metodiskt och vackert. nästan så man saknar det. och nu är det damlaget på 100fr. kom igen, heja!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0