there is no end.

jag har pluggat hela veckan. i onsdags var det kubiken. jävlar! fantastisk förfest i deltaparken men alla kaosare och sen dök även massa andra upp. sittningen var ändå förhållandevis städad, för att vara kubiken liksom. men sen har jag inte full koll på vad som hände, men vet att jag och nilena sprang runt på campus och var väldigt fulla. alltså. saknat slots-fyllan. vi åkte hiss i kemihuset och åt bullar. sen gick vi till torget. mikael sa att jag var fruktansvärt full. rimligt. så jag var inte mitt piggaste och effektivaste igår. bättre idag. fortfarande varannandagsplugg. alltså. materialbalanser. fuck me. imorgon blir det fourier. kanske ska ha som mål att lära mig nåt nytt imorgon. sturm-liouville kanske? vi får se.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0