sista veckan.

jag sitter i sängen och har det mysigt. den här veckan var min sista jobbvecka och jag har försökt plugga samtidigt. kaos i hjärnan. tror inte det är bra för hälsan att ständigt ha nåt att tänka på, vara konstant stressad över vad man borde göra. så när jag stämplade ut i fredags morse var det obeskrivligt skönt att äntligen vara "ledig". åtminstone fokuserad kanske. så den här veckan blir det plugg på riktigt. jag kör varannandag med fourier och gkt. men varken igår eller idag var särskilt disciplinerat. egentligen skulle jag, drottz och ln gå ut och dricka bärs på kvällen igår, men sen blev vi bjudna på smörs och lokas inflyttningsfest på olofshöjd och gick dit istället. så himla fint att träffa ln igen. kommer sakna henne nåt förjävligt när hon flyttar till norge. men innan dess ska hon med mig och boman på jens lekman i lv1. kommer bli supertoppenfantastiskt ungefär! idag vaknade jag och var rätt sliten. inte särskilt bakfull, men alldeles för lite sömn. jag masade mig ändå till skolan och sat av några timmar. om jag pluggade? inte särskilt mycket eller effektivt. så jag gick hem igen. så skönt att bara sitta i sängen och mysa, kolla på serier. har inte tränat alls den här veckan och det ska det bli ändring på till nästa. varje dag, om jag orkar, och framför allt morgonpass på onsdag. för på kvällen är det kubiken. åh. SOM JAG LÄNGTAT!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0