in the summertime.

min midsommar blev inte alls som planerat. jag och mamma och mormor var i stugan och åt midsommarlunch. så långt funkade allting. jag satt och diskuterade musik och teknik med joakim och hade det trevligt i snålblåsten. att ta kort sommarklänning var klart korkat. jag körde hem mormor på sena eftermiddagen och sen var det tänkt att det skulle blivit någon härlig sammankomsti säg stensjön. men icke. så jag och honey traskade hem till tamara och satt och pratade högskoleliv hela kvällen och åt god mat. summa summarum blev det bra, men jag ogillar oplanerade grejer. positivt var dock att jag fick sova hemma, slippa vakna upp på nåt random ställe och behöva ta sig hem.
så jag tillbringade gårdagen med att titta mig sönder och samman på SATC. BRA SKIT! säsong fem äro påbörjad. jag är en tönt.

idag har jag solat lite i det fina vädret. sen försvann solen bakom enorma svart moln och jag gick in. imon åker jag till bästkusten och har det awesome. kommer bli fantastiskt, rent ut sagt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0