Du svarar inte när jag ringer.

så, idag var det fystester med magnus ågren. det var jobbigt. först kollade han rörlighet och så och sedan var det olika styrketester, typ chins, dips, armhävningar, benböj, situps och några statisk träningsövningar. jag var typ sämst på styrkan, jag klarade ingen uppdragning eller dips eller armhävning. men situpsen var jag grym på, jag hade 41 medans viktor hade 30 och kajs hade typ 16. det var inte ens jobbigt. men efter 35 så sa det bara pang och jag klarade plötsligt inte fler.

jag träffade honom idag med, på testerna. men vi hann inte prata. imorgon måste det ske. det går inte längre. jag kommer spricka annars. det känns som om jag är tre år och bara gråter för att få bekräftelse. men vad hjälper det när alla ändå bara skiter i mig?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0