because I live and I learn.

hemska hemska dag.

när jag skulle cykla iväg i morse, sådär lagom försenad, kom jag på att jag inte skulle ta cykeln för mamma skulle ju hämta mig till vaccinationen. too bad, jag fick cykla ändå, för jag skulle börja cirkus tjugo minuter senare, och det var inte en chans i världen att jag skulle hinna gå.
kemin var ovärd. plugga till provet på onsdag. sen lite äckligt käk och sen en hel eftermiddag med mats och matte, datakunskap och fysik. så ovärd och så tråkigt. jag bara hatar fysik, fatta! och så ska vi ha prov typ snart och jag fattar verkligen noll också. jag kommer så få ig.
sen så åkte jag för att träffa mamma på sjukhuset för vi skulle ta spruta och så. men när vi anmäler oss så säger kärringen i kassan att hon som ska ge oss sprutorna är sjuk och de har inte fått tag på oss. klantarslerna har ringt hem, klart som fan att ingen svarar mitt på dan en helt vanlig torsdag. SMART! så mamma och jag blev skitsura så vi åkte och tröstshoppade skjortor på kappahl och sen var jag tvungen att plugga historia så jag skippade träningen.

imon är det fredag. tack gud. och på lördag är det pigalle! äntligen, och jag ska nog gå med jozälsk och kanske med malin. eller jag vet inte. de skulle på nån annan förfest, så vi ses la på pigalle antar jag. men okej, vafan ska jag ha på mig då?!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0