det är så logiskt.

jag känner att jag verkligen borde gå och lägga mig i vettig tid nån gång. för det gjorde jag ju inte inatt. eller natten innan dess. egentligen är det stevens fel, han vill att jag ska vara vaken. men aschdå.

ultrasprinttävling idag. gick i och för sig bättre än förra gången, men fortfarande katastrofalt dåligt. det bästa var ju att jag och matildo fick EXAKT samma tid på bröstsimmet. vad är oddsen?! och vi simmade inte ens i samma heat. det kallar jag ödet. så nu är vi två "klubbrekordshållare", vilken prestation, det må jag säga. jag hoppas ni märker min lätt sarkastiska ton. men jag var ungefär två tiondelar snabbare på allt. så mja, det var väl helt okej, då.
åhå, nu ska jag äntligen äta. jag håller på att hungra ihjäl. jag har dessutom städat hela mitt rum. är jag duktig eller är jag duktig? :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0