september 4th - skogen.

jag hatar skogen. vi var tvugna att gå i skogen på naturkunskapen. blä. och så skulle vi göra en provruta och skriva massa. jag var med A.V. och då fick malin och honey för sig att jag var ihop med honom. dom är störda. sen höll dom på så hela dagen. bajs. men det är ju inte ante jag gillar, det fattar ju vem som helst. och det är inte steven, om ni trodde det. det trodde jozy också, den bajsungen. nejdå. men mer kommer jag inte säga, än. jag låter det arta sig lite först.
imorgon ska jag träna, yes, jag har längtat järnet. sen sk avi har nån klassdag eller nåt i stadsparken. låt mig dö. men jag, honey och malin skulle typ gå till elsie's så det blir säkert bra. vi kan ju alltid leka på lekplatsen, om inte annat.

dagens klockrena:

vi är massa som sitter i ina's. killarna får inte plats, utan ställer sig på andra sidan rummet. albin sätter sig ändå hos oss.
Albs: "jag vill gå bort till dom andra. men då måste man ha en cool gångstil för man måste gå igenom hela rummet och alla kommer kolla på en. och jag har ingen cool gångstil."
dagens knäckning:

vi har svensk aoch killarna skulle kolla upp vilka författare som hade skrivit några böcker.
gunilla lam: "okej, vem har skrivit processen?"
fogel: "Erhland, någonting."
g.l: "nej, det är franz kafka. det vet jag." två till killar kommer in. (till de som kom in) "sådärja, vem är författaren till processen?" (hon tittar uppmanande på dem och ser självgod ut.)
filip: (tittar på sina papper) "eeeh, eehrland? eller?!"
fogel: "vad var det vi sa!"
vi kallar henne gunilla lam av en anledning :D


/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0