october 9th - inget liv?

jag har verkligen inget liv. enligt min cpiga naturkunskapslärare så ska vi läsa igenom alla sidor vi ska ha till provet TILLS IMON! och så har jag ett stort matteprov, som jag ska gå och plugga till snart. och så har jag massa spanskaglosor också. fast dom gör jag på hålet.

igår var anders tillbaka. göttigt. jag har nästan saknat hans pass på måndagarna. och det var kul igår. viktor är så rolig. men jag ska träna imon, och honey lovade komma, för jag tar med mig hårsprej. hur ska man egentligen stava det? sprej eller spray? vilket är mest rätt? hm.

nej, jag MÅSTE verkligen plugga nu.

/f.


PS. vi dansade igår på gympan: http://www.youtube.com/watch?v=rpvu9MsU104
videon
. det bästa på hela dagen var när marjan inte nådde runt att snurra annie utan han fick hoppa. då knuffade darko honom i ryggen och han och annie och honey och några till faller ihop i värsta högen. HAHA. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0