october 7th - söndag.

idag åkte jag och m&p och mormor till lökebergs och käkade värsta middagen med hela halva släkten. för att fira farmor och farfars födelsedagar i juni och juli. framförhållningen i j-familjen är inte den bästa. hursomhelst var maten JÄTTEGOD och jag och bj och lol hade skitkul. jag älskar bj, han är så bäst.

ouch, skola imon. och träning och bajs. och i veckan ska mormor bo här, kill me. för m&p ska till prag och jag får slash vågar slash halvvill inte vara ensam hemma i fem dagar. men ändåe.
och jag glömde en sak. igår när jag och mam åkte hem från stugan mötte vi två traktorer. och i den ena satt gnugge. jag typ dog, för jag hade liksom inte nån hårborste med mig, mittbena och inga linser. jag såg ut som stryk. men som tur var kände han inte igen mig. jag tackar min lyckliga stjärna för det. ( hm, asså, vafan är det för uttryck egentligen. låter helt cp juhe. )

dagens outfit:
- svart veckad kjol med hög midja, mammas gamla.
- svarta tights, cubus.
- korallfärgad t-shirt med tryck, ZARA, Barcelona.
- svarta pumps, vagabond.

nej, nu ska jag nog sova. lång dag imon.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0