october 25th.

helt okej dag, faktiskt. även om det var torsdag. men jag hade lite sovmorgon och en mattelektion som jag för övrigt inte fattade ett piss av. och sen gick vi och snackade med conny. så vi slapp engelskan. vi hade inställd datorkunskap så vi slutade vid elva. sånt kallar jag flyt. så jag och honey gick och åt och sen snackade vi lite med johan och sen med joz.
sen tog jag bussen hem, med albs, stev, ante och mickan. alb och jag pratade om piratfesten hemma hos martin för typ hundra år sen. att han fortfarande minns det! knappt så jag gör det. gosh, nu kom jag på att det var sjukt längesen jag överhuvudtaget pratade med martin. måste vara nån gång i sjuan, på typ median. det var tider det!

sen skulle jag skicka ett stort brev, men jag hittade inga kuvert i skåpet. men däremot hittade jag ett kort på mig och lisa som var hur gammalt som helst. jag menar, det var liksom sen dagis. och hon är fortfarnade lika goodlooking nu som då. jag blir avis som fan.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0