october 24th.

både hemsk och jättekul dag. faktiskt kul på naturkunskapen för en gångs skull. vi sk aha nåt biffstort arbete och det blev jag och malin. vårt tema är BIFFEN! HAHAHA. sånt kan jag garva länge åt.
på hålet satt jag, moa, steven och fogel vid fikusarna och pluggade. spanska för mig och F framför allt. han kan typ nada. bajsmatte och jag fattar verkligen ingenting. ska plugga lite sådant strax. lam historia. vi hade ingen lärare på den så alla satt i biblan. jag, annie, malin, albin och nån mer satt och pratade och läste veckorevyn. lamt? JA.
och sen hade vi spanska. fast jenny skulle inte vara där så då "trodde" cirkus 60% av klassen att vi inte hade nån lektion. too bad för dem. det kom en lärare och släppte in oss och så fick vi skriva namnen på en lapp. och de som var där skrev sina namn och resten fick skolkmarkering. congrats, you guys. rätt åt fogel som sa att man kunde gå hem. han tyckte att vi var störda i huvudet för att vi gick dit. fast jag, honey och jennifer drog efter 45min. meningslös lektion.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0