october 23rd.

jag glömde två saker i förra inlägget.

ett. på fredagen på lovet, dvs. typ 2 nov. ska jag och jozälsk till göteborg och shoppa loss tills pengarna är slut.  vi har beställt tågbiljetter och hela faderuttan. wiie! det var rätt längesen vi umgicks och jag kan ju inte gå på pigalle :(

två. vi ska på timo räisänen och kristian anttila i huskvarna den 24 nov. wiie. och med vi menar jag jag, jozy, malin och möjligtvis honey och antagligen malins kompis. men det blir perfa. och jag tvingade martin att tanka ett timo-album och några kristian-låtar. jag har lyssnat sönder dem. och det var i söndags jag fick dem. jag menar, kan det bli bättre.

och egentligen var det en till sak, men den har jag glömt nu.
jaja.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0